Huobi global exchange

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

قابلیت‌های صرافی ارز دیجیتال هیوبی

علاوه بر امنیت بالا، صرافی ارز دیجیتال Huobi از امکانات بی‌شماری نیز برخوردار است که می‌تواند نیازهای هر کاربری، چه تازه‌کار و چه تریدر حرفه‌ای، را تأمین کند.

صرافی ارز دیجیتال هیوبی

← کیف پول

صرافی ارز دیجیتال هیوبی برای تمام کوین و توکن‌هایی که پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه‌ی ترید آن‌ها را می‌دهد، والت‌هایی را طراحی کرده است. هر کاربر برای هر رمز ارز خود، یک کیف پول مستقل دارد و آدرس عمومی و خصوصی آن نیز فقط در اختیار خودش قرار خواهد گرفت.

← کارمزد تبادل

Huobi در هر معامله‌ای که با حجمی کمتر از 5 میلیون دلار انجام می‌شود، هم برای سفارش‌گذار و هم برای سفارش‌بردار ارز، کارمزد 0.2 درصدی را تعیین کرده است. این کارمزد در معامله‌هایی به ارزش 300 میلیون دلار یا فراتر از آن، برای سفارش‌گذار به 0.015 درصد و برای سفارش‌بردار به 0.25 درصد کاهش پیدا می‌کند.

← برداشت از حساب و سپرده‌ها

هیوبی گلوبال برای برداشت از حساب و سپرده‌ها از ارز فیات پشتیبانی نمی‌کند. این اکسچنج فقط سپرده‌های ارز دیجیتال را می‌پذیرد و امکان برداشت رمز ارزها را برای کاربران فراهم می‌کند. البته این صرافی دارای امکان معامله‌ی ارز فیات هم هست، که در آن برخی از کوین‌ها مانند بیت کوین – BTC، اتریوم – ETH و ریپل – XRP را می‌توان توسط کارت‌های اعتباری خریداری کرد. برای سپرده‌ها یا برداشت از حساب، هیچ کارمزدی تعیین نشده است. واریز و برداشت ظرف چند دقیقه انجام می‌شود، هرچند میزان تأییدیه‌ها بسته به نوع رمز ارز متفاوت است. علاوه بر این، محدودیت برداشت از حساب نیز بر اساس ارزهای دیجیتال مختلف متفاوت است، مگر آنکه هویت شما در این صرافی تائید شده باشد.

← احراز هویت مشتری (KYC)

استفاده از صرافی ارز دیجیتال Huobi لزوماً به احراز هویت مشتری (KYC) نیازی ندارد. اگرچه کاربران برای معاملاتی با حجم بالا و البته بازگشایی محدودیت‌های برداشت از حساب، باید احراز هویت شوند.

← اپلیکیشن Huobi

این صرافی ارز دیجیتال همچنین دارای یک اپلیکیشن است که می‌تواند ترید برای کاربران را آسان‌تر کند. این اپلیکیشن برای پلتفرم‌های ویندوز، مک، اندروید و iOS در دسترس است.

اپلیکیشن Huobi

← روش‌های پرداخت

هیوبی روش‌های پرداخت مختلفی را ارائه می‌کند که شامل حساب‌های بانکی بین‌المللی PayPal، SWIFT و PayNOW می‌شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی