Huobi global exchange

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

تبلیغات

این وبسایت با بازدید مناسب میتواند محل مناسبی برای تبلیغات کسب و کار شما قرار گیرد . بیشتر بازدید کنندگان این سایت در حوزه ارز دیجیتال و صرافی آنلاین هستند که ما این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد تا محصول و خدمات خود را در معرض بازدیدکنندگان این سایت قرار دهید. با درج تبلیغات خود در این سایت امکان درج تبلیغات شما به صورت همزمان در اپلیکیشن و وبسایت ما فراهم میشود

 

این وبسایت براساس آمار بسیاری از سایتهای تحلیل ترافیک اینترنت از پربیینده ترین سایتهای صرافی در حوزه ارز دیجیتال است و با توجه به ماهیت سرویس خود مخاطبان و کاربران ایرانی و فارسی زبان زیادی در ایران و خارج از کشور دارد که نویسنده یا خواننده مطالب این سایت می‌باشند. و با توجه به حجم بالا و تنوع موضوعی گستره زیادی از کاربران فارسی زبان و با سلایق، جنسیت، سن و تحصیلات و شغلهای مختلف هر روز به موضوعات زیر مجموعه این سایت سر زده و آنها را مطالعه می کنند. چنین جامعه ای میتواند مخاطب مناسبی برای بسیاری از شرکتها،تاجران و صاحبان مشاغل جهت معرفی و تبلیغ محصولات یا خدمات ایشان باشد.
سایت ما  با توجه به این موضوع و با مطالعه بازار ایران و همچنین درک نیازهای سفارش دهندگان آگهی اقدام به ارائه شیوه خاص و مناسبی جهت تبلیغ و نمایش آگهی محصولات ،خدمات و معرفی وب سایتها نموده است. مزیت استفاده از سرویس و خدمات تبلیغاتی ما قیمت منصفانه آن با توجه به تعداد نمایش، مدت بالای نمایش و استفاده از مخاطبان واقعی بالا میباشد.
با در نظر گرفتن توضیحات بالا این سایت  شیوه مناسبی برای نمایش آگهی محصولات ،خدمات و معرفی وب سایتها طراحی نموده است. مزیت استفاده از سرویس و خدمات تبلیغاتی در این سایت قیمت منصفانه آن با توجه به تعداد نمایش، مدت بالای نمایش و استفاده از مخاطبان واقعی بالا میباشد و در عین حال سعی شده محل و نحوه نمایش آگهی تبلیغاتی ضمن آنکه در نقطه ای مورد توجه باشد کمترین مزاحمت و نگاه منفی به تبلیغات را در هنگام مطالعه مطالب سایت داشته باشد.

چگونگی نمایش آگهی در سایت

نمایش آگهی در سایت بصورت متنی یا بنری (تصویری) است که با توجه به تعداد نمایش درخواستی توسط مشتری و در طول شبانه روز در بالا ، زیر مجموعه (سمت چپ سایت ) نمایش داده می شود. هر آگهی به سایت یا صفحه مدنظر مشتری لینک است و پس از کلیک کاربران روی آگهی، سایت یا صفحه مدنظر مشتری نمایش داده می شود. بطور مثال با انتخاب آگهی کلاس B آگهی مشتری روزانه حدود بیست هزار بار و به مدت 30 روز نمایش داده می شود. قاعدتاً نمایش آگهی در صفحات فعال و دارای بازدید نمایش داده شده و در ساعات پربازدید و یا موضوعات پربازدید آگهی مشتری نیز بیشتر نمایش داده خواهد شد.

 

مشخصات بنرها

 

آگهی در وبلاگها بصورت نمایش بنر (تصویر) یا متن در اندازه (120 پیکسل عرض و 240 پیکسل طول) است. بنرهای تصویری میتوانند در فرمت GIF (محرک یا ثابت) یا JPG  باشند. حداکثر حجم فایل بنز میتواند سی کیلوبایت (300KB) باشد. در مورد بنرهای تصویری که سایز آن بیش از 300 کیلوبایت است همکاران ما نسبت به بهینه سازی و کاهش سایز بنر اقدام خواهند کرد.

آگهی متنی نیز در قابی در اندازه (300 در 120 پیکسل) نمایش داده می شود و میتواند حاوی یک عنوان و یک متن توضیح و لینک سایت یا صفحه فرود مد نظر مشتری باشد. حداکثر سایز آگهی متنی (عنوان و متن) 200 حرف است.
 

تعرفه نمایش آگهی

جدول تعرفه نمایش آگهی بر اساس تعداد نمایش در صفحات سایت
کلاس میانگین نمایش روزانه مدت نمایش(روز) تعداد کل نمایش آگهی تعرفه آگهی به تومان
A 2000 10 20000 200,000
A2 4000 10 40000 360,000
B 2000 30 60000 500,000
C 4000 30 1200000 900,000
D 10000 30 300000 2,000,000
E 20000 30 600000 3,600,000
F 40000 30 120000 6,000,000

 

نحوه سفارش و پرداخت مبلغ آگهی

  • جهت سفارش آگهی کافیست آدرس سایت یا صفحه یا لینکی که مایل به تبلیغ آن هستید و فایل بنر ( بصورت پیوست نامه) برای  آگهی بنری و برای آگهی متنی نیز عنوان و متن آگهی را به ایمیل  ECODEMI.IR@GMAIL.COM ارسال نمایید. در صورتی که فایل بنر آماده نیست کافیست صرفاً آدرس سایت یا صفحه مدنظرتان و توضیحی درباره موضوع آگهی را برای ما ارسال کنید. در صورت تمایل شما همکاران ما امکان طراحی بنر با توجه به خواست شما را دارند. پس از بررسی سایت و بنر (از لحاظ فنی و محتوایی) تاییدیه از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.

  • پس از دریافت تاییدیه آگهی میتوانید مبلغ آگهی را با توجه کلاس آگهی درخواستی به شماره حساب یا شماره کارت زیر واریز و مشخصات واریزی را از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید.
    شماره کارت 5041721028177112 بانک رسالت به نام حمید رابعی
    شماره شبا IR900700001000114039478001  بانک رسالت به نام حمید رابعی

    لطفاً در صورتی که واریزی بصورت کارت به کارت بوده است  تاریخ، میزان مبلغ واریزی و شماره کارت واریز کننده (شماره کارت مبداً) و اگر واریزی را از طریق شعبه انجام دادید تاریخ، میزان مبلغ واریزی و شماره سند (فیش واریزی) و در صورتی واریزی از طریق پایا یا ستنا بوده تاریخ، نام واریز کننده و شماره سند یا پیگیری را ارسال نمایید. توجه کنید که مشخصات واریزی را نهایتاً تا پانزده روز پس واریزی به اطلاع ما برسانید، در غیر اینصورت سایت هیچ مسولیتی برای بررسی و تایید واریزی شما نخواهد داشت. همچنین توجه داشته باشید که واریز مبلغ آگهی به معنای قبول قوانین سایت و تایید نهایی سفارش آگهی است بنابراین حتما قبل از واریز مبلغ شرایط و قوانین جذب آگهی را مطالعه فرمایید
    بطور معمول آگهی حداکثر در دو روز کاری از تاریخ دریافت ایمیل واریزی فعال  می شود. پس از فعال سازی آگهی به مشتریان از طریق ایمیل اطلاع داده میشود
  • در صورتی که هرگونه سوالی در ارتباط با نحوه سفارش آگهی یا مراحل مرتبط با آن دارید و یا مایلید آگهی شما در تعداد نمایش یا روزهای متقاوتی از کلاسهای  تعریف شده نمایش داده شود میتوانید از طریق ایمیل ECODEMI.IR@GMAIL.COM  با ما در تماس باشید.

 

قوانین و شرایط جذب آگهی

  • از پذیرش آگهی سایتهای حاوی تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و همچنین مغایر با قوانین کشور ایران معذور هستیم.
  • نمایش آگهی پس از واریز وجه  تبلیغات به حساب مسئولین سایت  و یا دفتر بازرگانی آن صورت خواهد گرفت.
  • درصورت تغییر در ماهیت سایت آگهی دهنده در زمان نمایش آگهی در این سایت (مانند راهنمایی بازدیدکنندگان به یک سایت دیگر) بدون هماهنگی و یا هر موردی که به نحوی سوء استفاده از تبلیغات در سایت باشد نمایش آگهی بلافاصله و بدون اخطار قطع خواهد شد.
  • هر آگهی(بنر) تنها میتواند یک لینک به سایت مد نظر سفارش دهنده آگهی داشته باشد.
  • مسئولیت شعارها،مطالب و تصاویر استفاده شده در آگهی بر عهده سفارش دهنده میباشد و در عین حال این سایت در قبول بنر و آگهی مختار است.
  • تصاویر یا محتوای آگهی می بایست مطابق با هنجارهای کشور ایران و همچنین آئین نامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور ایران در زمینه انتشار آگهی باشد.
  • طراحی بنر بر عهده سفارش دهنده میباشد و در صورت نیاز تیم طراحی ما آماده همکاری جهت طراحی بنر میباشد که هزینه آن بصورت مجزا محاسبه خواهد شد.
  • پذیرش آگهی مربوط به فعالیتها یا شخصیتهای سیاسی تنها پس از هماهنگی با مدیران سایت امکان پذیر خواهد بود.
  • در صورتی که محتوا آگهی یا فعالیت سایت براساس نظر وزارت ارشاد نیازمند مجوز خاصی باشد (مانند مجوزهای صنفی) آگهی دهنده میبایست آنها را کسب و در صورت لزوم ارائه کند.
  • در صورتی که دستور قضائی یا اخطاری توسط  نهادهای ناظر ( نهاد قضایی، انتظامی  یا وزرات ارشاد)  نسبت به حذف یا توقف نمایش یک آگهی به مسئولین سایت ابلاغ شود آگهی فوق از سایت حذف شده و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.
  • پیشنهاد میکنیم قبل از واریز مبلغ آگهی نام و آدرس وب سایت یا محصولی را که مایل به تبلیغ آن هستید از طریق پست الکترونیک در اختیار مدیران یا بخش بازرگانی سایت قرار دهید تا ضمن بررسی آن اگر احیاناً از پذیرش تبلیغ معذور بودیم دچار مشکل نشوید.
  • واریز یا پرداخت وجه به معنای قبول کلیه قوانین سایت و تایید نهایی سفارش برای نمایش آگهی است.وجه واریزی پس از شروع نمایش آگهی به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی عودت داده نخواهد شد.همچنین آگهی دهنده موظف است بنر خود را دقیقا مطابق مشخصات و قوانین مشخص شده در سایت تهیه و ارسال نماید.مشکلات فنی سایت آگهی دهنده مسئولیتی برای سایت ما نخواهد داشت.

برخی از مواردی که از پذیرفتن آگهی آنها معذوریم

  • شبکه ها و هرگونه سایت مرتبط با تجارت هرمی
  • تبلیغات شبکه ها و سایتهای کسب در آمد براساس کلیک ( Pay Per Click ) یا همکاری اشتراکی
  • گروههای ایمیل (مانند گروههای یاهو ) و هر گونه بانک اطلاعات ایمیلها و شیوه های جذب ایمیل کاربران یا ارسال ایمیل بصورت انبوه
  • شبکه های اجتماعی ، دوستیابی و سایتهایی که فعالیتی مشابه دارند یا به نحوی چنین سایتی را تبلیغ میکنند.
  • صفحات یا کانالها یا گروههای مجازی که در شبکه های اجتماعی یا سرویس های پیام رسان فعال هستند.
  • سایتهایی در زمینه انتشار موزیکهای غیر مجاز یا بدون مجوز از وزارت ارشاد فعالیت میکنند.
  • هرگونه آگهی و تبلیغی که باعث وهم بازدیدکنندگان و ارائه اطلاعات غیر واقعی به کاربران سایت شود.
  • سایتهایی که به نحوی محتوای سایتهای فیلتر شده توسط نهادهای ناظر بر اینترنت در ایران در اختیار کاربران قرار می دهند یا آنها را تبلیغ میکنند. 
  • بنرهایی که از تصاویر ترسناک یا دلخراش استفاده می کنند و همچنین هرگونه بنری که از تصاویر زنان استفاده ابزاری کرده باشد.
  • هرگونه آگهی که کاربر را مستقیما به صفحه یا فرمی هدایت کند که صرفاً اطلاعات کاربر مانند نام، ایمیل یا تلفن وی را دریافت کند.