Huobi global exchange

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

اتریوم چیست؟ آینده اتریوم چگونه خواهد بود؟

امروزه روش های کسب درآمد با گذشته اندکی فرق کرده است. در گذشته مردم تمایل داشتند با پول و سرمایه خود زمین و یا ملک و مواردی شبیه به این بخرند و با خرید و فروش آن سود به دست آورند. اما با پیشرفت هایی که کل دنیا به آن دچار شده است، روش های کسب درآمد نیز با تغییراتی مواجه شده و مردم را نیز مجبور کرده به آنها روی آورند.یکی از روش هایی که می تواند درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد، خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند. این ارزها چند سالی است که با ورود خود به دنیای معاملات توانسته اند نظر مثبت بسیاری را به خود جلب کنند و هر کسی را به این فکر بیندازند که در زمینه مبادله ارزهای دیجیتال اطلاعات خوبی را کسب کرده و فعالیتش را شروع کند.یکی از انواع ارزهای دجیتال اتریوم است. که توانسته رتبه و جایگاه خوبی را بین ارزهای دیجیتال به خود اختصاص دهد. در این متن قصد داریم به صورت مفید و مختصر اطلاعاتی را در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم و شما را با این نوع ارز دیجیتال بیشتر آشنا کنیم، با هیوبی ایران همراه باشید.

 
 


اتریوم یک ارز رمز نگاری شده مانند بیت کوین بوده که التبه قیمت آن با قیمت بیت کوین تفاوت های بسیاری دارد، این رمز ارز، به صورت کاملا غیر مترکز فعالیت می کند و هیچ ارگان و یا نهاد دولتی بر آن نظارت دارد. به همین دلیل به این نوع ارز، ارز غیر متمرکز گفته می شود. پلتفرم و یا بستری که این رمز ارز در آن فعالیت می کند، بلاک چین است.
این رمز ارز در سال 2015 توسط فردی به نام  ویتالیک بوترین و چند سرمایه گذار دیگر ابداع شد و بعد از آن توانست خیلی سریع پله های موفقیت را طی کرده و به یک رمز ارز محبوب و رقیبی جدی و جدید برای بیت کوین تبدیل شود.

اتریوم چگونه کار می کند؟


همان طور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم بستری که این رمز ارز در آن فعالیت می کند، بلاک چین است. در بلاک چین همه اطلاعات بین همه اعضایی که در آن وجود دارند به اشتراک گذاشته می شود همین موضوع کلاه برداری و خیلی مسائل و مشکلات دیگر را کاهش می دهد. بلاک چین با ساختار و سازوکار خاصی که دارد باعث عدم تمرکز اطلاعات شده و این مورد می تواند به خوبی تقلب در سیستم را به نحو فاحشی کم کند.
بنابراین اتریوم نیز از این بستر و زیر ساخت استفاده می کند تا بتواند بهترین شرایط را در اختیار کسانی که بر روی این ارز سرمایه گذاری کرده اند، بگذارد.
اگر کسی بخواهد بلاک چین اتریوم را دستکاری کند، باید توافق گسترده ای بین تمام اعضا صورت گیرد. به همین دلیل معمولا ایجاد اختلال در اطلاعات موجود در این پتلفرم به راحتی امکان پذیر نیست و درصد بالایی از امنیت را می توان در آن مشاهده کرد.

اتریوم را کجا معامله کنیم؟


یکی از جاهایی که می توانید برای معالمه این ارز دیجیتال به آن مراجعه کنید، صرافی ها هستند. صرافی را پیدا کنید که با ایرانی ها وارد معامله می شود و ضمنا از این ارز نیز پشتیبانی می کند. در صرافی مورد نظر یک حساب باز کرده و معامله و ترید کردن اتریوم را از آنجا شروع کنید.
البته حتما در انتخاب صرافی دقت داشته باشید و جایی را انتخاب کنید که معتبر بوده قصد کلاهبرداری از شما را نداشته باشد.
راه  دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید از امتیازات سرمایه گذاری بر روی اتریوم استفاده کنید. این راه استفاده از دستگاه ماینینگ است. برای استخراج اتریوم با استفاده از این روش شما باید یک معادله پیچیده ریاضی را حل کرده و یک بلاک تولید کنید و شایسته دریافت پاداش شوید.
البته استفاده از این دستگاه نیز محدودیت های خاص خود را داشته و شرایط مختلفی برای انجام آن باید فراهم باشد. برای مثال شما باید مجهز به یک دستگاه مانینیگ قوی و قدرتمند باشید تا از شانس بیشتری در این رقابت برخوردار باشید.
میانگین زمانی که با استفاده از دستگاه ماینینگ برای استخراج بیت کوین صرف می شود حدود 10 دقیقه  و یا بیشتر است. در حالی که برای اتریوم این مدت زمان حدود 12 ثانیه به طول می انجامد.
اگر تمایل داشته باشید می توانید با استفاده از لپ تاپ نیز اتریوم استخراج کنید. اما باید به مشخصات فنی آن دقت داشته باشید و دستگاهی را انتخاب کنید که از توان و قدرت بالایی برای استخراج برخوردار باشد.

 

آیا اتریوم شما را ثروتمند می کند؟

آیا اتریوم می توانید شما را ثروتمند کند؟


تنها برخی راه و روش ها می تواند به شما کمک کند تا بتوانید یک شبه به ثروت عظیمی دست پیدا کنید. اما استفاده از اتریوم نمی تواند شما را به سرعت ثروتمند کند.
البته نکته ای که وجود دارد آینده ای است که این ارز در پیش رو دارد. متخصصان آینده این ارز را بسیار مثبت و روشن ارزیابی کرده و معتقدند که می تواند در آینده موفقیت های خوبی را از آن خود کند. بنابراین سرمایه گذاری بر روی این ارز می تواند شما را زودتر از سایر روش ها به آنجا برساند.

خرید بیت کوین بهتر است یا اتریوم؟


با در نظر گرفتن تمام نکات و موضوعاتی که در رابطه با بیت کوین و اتریوم وجود دارد، برخی تحلیل گران دنیای ارز های دیجیتال اعتقاد دارند که خرید بیت کوین می تواند برای کسانی که تمایل دارند سوددهی آنها بیشتر باشد، بسیار مناسب تر از خرید اتریوم است.
برخی اعتقاد دارند که اتریوم هیچ گاه نمی تواند بیت کوین را پست سر بگذارد و قدرت سبقت گرفتن از آن را ندارد. پس بهتر است اگر قصد سرمایه گذاری در این زمینه را دارید، تمام جوانب را مورد بررسی قرار دهید و سپس دست به انتخاب یکی از ارزهای دیجیتال بزنید.

 
آینده اتریوم

آینده اتریوم چگونه خواهد بود؟


برخی شرکت هایی که وظیفه آنها تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال است، اعتقاد دارند اتریوم آینده روشنی در پیش داشته و می تواند بسیار موفق تر از حال حاضر ظاهر شود.
این شرکت ها بیان می کنند که ممکن است یک اتریوم در سال 2025 حدود 1146 دلار ارزش پیدا کند و این افزایش می تواند باعث بالا رفتن سود افرادی شود که قصد دارند در آن سرمایه گذاری کنند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی