Huobi global exchange

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

جاستین سان: مشاور صرافی Huobi هستم نه خریدار آن

تنها یک هفته پس از آن که صرافی هوبی (Huobi Global) از ایجاد تغییراتی در ساختار سهامداران خود اطلاع داده بود، اخباری منتشر شد مبنی بر این که جاستین سان، بنیانگذار ترون، به عنوان مدیر سایه این صرافی فعالیت خواهد کرد. با این حال وی این شایعات را تکذیب کرده است. به نظر می‌رسد وظایف او، محدود به سمت مشاوره در سطح جهانی است.

این تغییرات پس از آن اتفاق افتاد که لئون لی، موسس صرافی هوبی اعلام نمود این صرافی 3 میلیارد دلار ارزش داشته و او بخش عمده سهام خود به ارزش 1 میلیارد دلار را خواهد فروخت.

خیز جاستین سان، برای مدیریت هوبی

آخرین اخبار حاکی از توافق آقای لی و شرکت اِبوت کپیتال منیجمنت (About Capital Management) برای فروش کلیه سهام وی به این شرکت سرمایه گذاری هنگ کنگی است. با این توافق، شرکت About Capitall، کنترل عمده سهام این صرافی را در اختیار خواهد داشت. نکته جالب این است که گفته می‌شود، جاستین سان سرمایه گذار اصلی این صندوق سرمایه گذاری است.

 

اولین بار کالین وو (Colin Wu) روزنامه نگار برجسته فعال در حوزه رمزارزها، ادعا کرد که جاستین سان خریدار واقعی سهام هوبی به ارزش یک میلیارد دلار است. از سوی دیگر اما جاستین سان این ادعا را رد نموده است.

جاستین سان در تایید همکاری با صرافی هوبی در توئیتر اعلام کرد:

بسیار مفتخرم از اینکه به ‌عنوان یکی از اعضای هیئت مشاوره جهانی صرافی HuobiGlobal منصوب شده‌ام و خوشحالم از اینکه با افراد پیشرو در صنعت، آموزش و سیاست گذاری همکاری می‌کنم تا به رشد و توسعه این سازمان خلاق، پر جنب و جوش و انعطاف پذیر کمک کنم. با تمام قدرت رو به جلو حرکت می‌کنیم.

با این حال، بنیانگذار ترون هنوز ارتباطش با About Capital را انکار نکرده است. این در حالی است که صرافی هوبی، نام این شرکت را به عنوان خریدار سهام، فاش نموده است.

پس از خرید عمده سهام صرافی هوبی توسط سهامداران جدید، گروهی 5 نفره به عنوان مشاوران این صرافی، منصوب شدند. اعضای این گروه عبارتند از: دو جون (Du Jun) هم بنیانگذار این صرافی، وانگ یانگ (Wang Yang) معاون دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ، لی والد (Leah Wald) مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری والکری (Valkyrie)، تد چان (Ted Chan) موسس شرکت About Capital، و جاستین سان، بنیانگذار ترون. هدف این گروه، مشاوره و راهنمایی این صرافی در راستای گسترش آن در سطح جهانی است.

همزمان برخی گمانه زنی‌ها حاکی از مشارکت سم بنکمن فراید (Sam Bankman Fried)، مدیر عامل صرافی FTX در خرید بخشی از سهام هوبی است. گرچه او نیز با انتشار یک پست توئیتری و بصورت مختصر با جمله «هنوز اقدامی نکرده‌ام»، مشارکت در خرید این صرافی را تکذیب کرده است

نقشه راه صرافی Huobi

هدف هوبی، پس از انجام این نقل و انتقالات، بکارگیری اقدامات و انجام جشنواره های متنوع برای ارتقاء نام و آوازه این برند در سطح بین المللی و گسترش و وسیع تر نمودن کسب و کار این صرافی است.

یکی از این اقدامات، تشکیل یک هیئت مشاوره جهانی بوده است. این صرافی در آینده میزان تزریق سرمایه کافی در بخش‌های « معاملات اهرمی و صندوق تامین ریسک» را افزایش خواهد داد.

اقدامات لازم برای افزایش قابلیت رقابت با سایر صرافی‌ها نیز از جمله مواردی است که این صرافی بر روی آن تمرکز خواهد نمود. صرافی Huobi Global در سال 2013 تاسیس شد و تا پیش از اجرای قانون ممنوعیت هرگونه تراکنش رمزارز‌ها در چین، از جمله عوامل رونق این بازار در این کشور به شمار می‌رفت. پس از آن و با هدف رعایت قوانین پکن، این صرافی فعالیت در بازار داخلی را کنار گذاشت.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی