Huobi global exchange

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

دوج کوین چیست؟ ارزش دوج کوین چقدر است؟

دوج کوین که به تازگی در بین علاقمندان به ارز های دیجیتال محبوب شده، مبتنی بر بلاک چین بوده و واحد اختصاری آن DOGE می باشد، همانطور که می دانید دوج کوین در ابتدا تنها برای خنده ساخته شد اما با گذشت زمان دید افراد نسبت به آن تغییر کرد و امروزه بازار دوج کوین ارزشی برابر با صد میلیون دلار دارد. قیمت دوج کوین در ماه گذشته بیش از 45 درصد افزایش یافت اما همچنان قیمت آن بسیار مناسب بوده و تمامی افراد جامعه می توانند مقدار قابل توجهی از دوج کوین را تهیه کنند، به همین دلیل افراد بسیاری به فکر سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز افتاده اند، اما دلایل دیگری برای خرید این رمز ارز وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد،

 
 

 
تاریخچه دوج کوین


با نگاهی به گذشته این ارز دیجیتال متوجه خواهید شد که دوج کوین تقریبا 4 سال پس از بیت کوین، یعنی در اواخر سال 2013 میلادی توسط بیلی مارکوس ساختنه شده است. این برنامه نویس که امروزه با نام مستعار شیبتوشی ناکاموتو شناخته می شود، در ابتدا تنها برای خنده و تفریح دوج کوین را معرفی کرد و اصلا اهمیتی به بازاریابی آن نداد.
ارز های دیجیتال معمولا با یک هدف از پیش تعیین شده معرفی می شوند، اما معرفی دوج کوین هدف خاصی برای سازنده آن نداشت ولی محبوبیت زود هنگام آن سبب شد که حامیان دوج کوین هدف این رمز ارز را پرداخت انعام در شبکه های اجتماعی و همچنین کمک به خیریه ها اعلام کنند، این هدف انسان دوستانه دوج کوین محبوبیت آن را دو چندان کرد.
 
قیمت دوج کوین

ارزش دوج کوین چقدر است؟


ارزش این ارز دیجیتال با توجه به رشد بیش از 40 درصدی آن در ماه های اخیر، همچنان ناچیز بوده و دلیل اصلی آن را می توان تولید نامحدود دانست، این در حالیست که تولید بیت کوین به 21 میلیون واحد محدود شده است، در حال حاضر قیمت دوج کوین در حدود 0.0033 دلار و قیمت ریالی آن 72 تومان می باشد. نامحدود بودن تعداد دوج کوین سبب شده که این رمز ارز گزینه مناسبی برای پرداخت های کوچک به حساب آید، همچنین ساختار آن به شکلی است که کارمزد های شبکه آن افزایش چشمگیری نخواهد داشت.

رشد قابل توجه بازار تتر

همانطور که گفته شد استخراج این رمز ارز تا ابد ادامه خواهد داشت، جالب است بدانید که در حال حاضر بیش از 5 میلیارد واحد دوج کوین استخراج شده است، همین امر سبب شده که کارشناسان حوزه ارز های دیجیتال، سرمایه گذاری بلند مدت بر روی این رمز ارز را پرریسک بدانند.
الگوریتم دوج کوین ساختاری شبیه به بیت کوین داشته و بر مبنای استخراج کار می کند، ماینر های دوج کوین ترکنش ها را تایید کرده و امنیت شبکه را با قدرت سخت افزاری خود تامین می کنند، لازم به ذکر است که پاداش ماینر های دوج کوین به ازای هر بلاک، 10 هزار واحد دوج می باشد.

 

کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول دوج کوین


همانطور که می دانید برای نگهداری رمز ارز ها نیاز به کیف پول مخصوص آن را دارید، امروزه با محبوبیت ارز های دیجیتال، کیف پول های بسیاری توسعه یافته است، برخی از آن ها بر روی سیستم شخصی یا بر روی تلفن همراه و برخی دیگر به صورت سخت افزاری و یا حتی بر روی بستر اینترنت فعالیت دارند، پیش از انتخاب کیف پول مورد نظرتان باید توجه کنید که این کیف پول امنیت قابل قبولی دارد یا خیر؟
پس از آنکه چندین کیف پول مناسب انتخاب کردید باید به این توجه کنید که کدام یک، از ارز دیجیتال مورد نظر شما پشتیبانی می کند، برخی از کیف پول های قابل اعتماد که از دوج کوین پشتیبانی می کنند عبارت اند از: تراست والت، کوین بیس، کوینومی و کیف پول رسمی دوج کوین، که به صورت نرم افزاری بر روی موبایل و کامپیوتر قابل نصب هستند، همچنین دو کیف پول سخت افزاری لجر و ترزور نیز برای ذخیره سازی دوج کوین مناسب می باشند.

 

دوج کوین چیست؟

آینده دوج کوین


احتمالا تا اینجای مقاله متوجه شده اید که دوج کوین، رمز ارز پر ریسکی برای سرمایه گذاری به حساب می آید، کارشناسان نیز با این نظر هم عقیده بوده و معتقد اند که آینده بسیار خوبی در انتظار دوج کوین است اما نه در زمینه افزایش سرمایه، بلکه این رمز ارز باعث آسان تر شدن پرداخت های اینترنتی و کاهش هزینه کارمزد پرداخت خواهد شد.
همانطور که گفته شد تعداد دوج کوین نامحدود بوده به همین دلیل با افزایش تقاضا بعید است که قیمت آن افزایش چشمگیری داشته باشد، اما گاهی خلاف این نیز ثابت شده است.

کاهش قیمت بیت کوین و طلا

 به عنوان مثال چندی پیش یکی از کاربران فعال و معروف اپلیکیشن تیک توک از دنبال کنندگان خود خواست که هر کدام به میزان 20 دلار دوج کوین تهیه کنند، این موج خرید دوج کوین توسط کاربران تیک توک سبب رشد قیمت 40 درصدی برای این رمز ارز شد، لازم به ذکر است که پس از چند روز با کاهش تقاضا قیمت آن کمی افت کرد اما پس از چند روز، ایلان ماسک (موسس اسپیس ایکس و تسلا) در یکی از پست های خود که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده بود، اشاره کوچکی به دوج کوین کرد، پس از این اقدام ایلان ماسک قیمت دوج دوباره رشد کرد و در حال حاضر در محدوده 0.0035 دلار تقریبا ثابت مانده است.
با این حال همچنان سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال عاقلانه به نظر نمی رسد، نظر شما در رابطه با دوج کوین و آینده پیش روی آن چیست؟

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی