Huobi global exchange

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

جاستین سان می‌گوید صرافی‌های هیوبی و پولونیکس می‌توانند در آینده ادغام شوند

جاستین سان، بنیان‌گذار ترون و عضو هیئت مشاوران جهانی هیوبی طی مصاحبه‌ای گفت. صرافی‌های ارز دیجیتال هیوبی و پولونیکس ممکن است در آینده ادغام شوند.
با این حال جاستین سان گفت که این دو شرکت مستقل هستند و هنوز برنامه‌ای برای ادغام ندارند. هنگامی که از او پرسیده شد که آیا یک اتفاق ممکن است در آینده اتفاق بیفتد، او گفت که می‌تواند امکان‌پذیر باشد.
جاستین سان با هیوبی و پولونیکس رابطه دارد. در سال ۲۰۱۹، او سرمایه‌گذاری در پولونیکس را پس از انکار در ابتدا تایید کرد.
ماه گذشته صرافی هیوبی فروش اکثریت سهام را به شرکت سرمایه‌گذاری هنگ کنگ اعلام کرد. کالین وو خبرنگار چینی گزارش داد که جاستین سان خریدار واقعی سهام هیوبی است. اما سان این ادعا را رد کرد و گفت که او تنها مشاور هیوبی است. با این حال او در خط مقدم تغییرات اخیر در صرافی بوده است.
او استراتژی‌هایی را برای هیوبی ارائه کرد تا در رویداد تغییر برند این شرکت در سنگاپور، جایگاه خود را در بین سه صرافی برتر به دست آورد. در این رویداد Huobi Global به Huobi تغییر نام داد و کاراکتر چینی ” coin” را در نام خود با کاراکتری به معنای “باید” جایگزین کرد. به گفته این شرکت “باید” در این‌جا نشان‌دهنده تمایل صرافی هیوبی برای تبدیل شدن به یکی از سه صرافی برتر در جهان است.
لازم به ذکر است که صرافی هیوبی در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و در حال حاضر چهارمین صرافی بزرگ از نظر حجم ارز دیجیتال است. پولونیکس نیز ششمین صرافی بزرگ است. حجم معاملات هیوبی در ماه گذشته حدود ۱۶ میلیارد دلار و پولونیکس حدود ۱ میلیارد دلار بود.
بنابراین اگر دو صرافی هیوبی و پولونیکس ادغام شوند، می‌تواند به تحکیم بیشتر صنعت ارزهای دیجیتال کمک کند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی