Huobi global exchange

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

نحوه استفاده از صرافی ارز دیجیتال هیوبی

برای ساخت اکانت یا حساب کاربری، ابتدا باید وارد سایت این صرافی به آدرس www.huobi.com شوید. سپس از سمت راست بخش بالایی صفحه روی گزینه‌ی “Sign Up” کلیک کنید. شما در این صفحه می‌توانید از طریق شماره تلفن و یا ایمیل به جامعه‌ی هیوبی بپیوندید. توجه داشته باشید که این صرافی از کشور ایران و ایالات متحده پشتیبانی نمی‌کند و باید کشور دیگری را انتخاب کنید. در کادر بعدی شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید. در دو کادر بعدی باید رمزعبور انتخابی خود را وارد نمائید. در نهایت روی دکمه‌ی آبی رنگ “Sign Up” کلیک کنید. مطمئن شوید رمزعبور قدرتمندی را برای حساب کاربری خود انتخاب کرده باشید.

ثبت نام در Huobi

اکنون شما می‌توانید برای سپرده‌گذاری در حساب خود از طریق صفحه “Balances” ارز مورد نظر را انتخاب کرده و آدرس کیف پولتان را به دست آورید.

برای برداشت از حساب نیز باید به همین صفحه رفته، ارز مد نظر را انتخاب کنید، سپس مقدار مورد نظر را برای برداشت وارد و در نهایت روی گزینه‌ی “Withdraw” کلیک کنید. شما در اینجا باید کدهای امنیتی که به نمایش درآمده را وارد کرده و در نهایت روی گزینه‌ی “Confirm” کلیک نمائید.

برای ترید و معامله ارزهای دیجیتال باید روی گزینه‌ی “Exchange” کلیک کنید تا به صفحه‌ی “Markets” منتقل شوید. سپس می‌توانید سه بخش نمودار قیمت، تریدهای بازار و خرید/فروش را مشاهده نمائید.

صرافی ارز دیجیتال هیوبی

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی